• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • warning: Creating default object from empty value in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/date/date/date.module on line 661.

1974, raportit

Gaia Nigerin päiväkirja, 28. Dec 1974

--

Rakas päiväkirja,

Päädyin "oleen sillai" Bill Clintonin kanssa. Nii, tiiän, mutta mitä näitä nyt on. Tai siis oikeestaan se en ees ollu minä ja BeeCee vaan XXXX ja XXXXXX. Ja siis täytyy kyl sanoo, että oli aika Erilaista. Siis alkukantasuus on sinänsä hyvä juttu, kai, mutta ensinnäki sitä laskee ittensä äkkiä XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (niinku, eewwgh) ja toiseks on tosi tirkistelyfiilis kun on vaan niinku matkassa mukana, ja sit ne siivet oli kyl vaan tiellä. Lisäks koko ajan oli takaraivossa tosi hämäävä olo, että tähän kaikkeen pitäis jotenkin liittyy jugurtti, ja että periaattees toi on duunannu myös mun mutsii...

Eikä se ees jääny siihen, mulla on nyt joku tartunta XXXXX XXXXXXXXX kun ne on kai yhteensä joku jakautunut XXXXX tai jotain, ja oon *tätä* vajaa päätymässä seukkaan ton tyypin kaa. Onkohan tähän jotain antibioottei? Mummi pyörtyy ihan salettiin kun mennään sinne joululomaileen.

... vaik täytyy myöntää, et on kyl toisaalta tosi siistii et maailmassa on joku tyyppi, joka on mun XXXXXXXX puolikas. Aluks oli aika rasittavaa puhuu koko ajan yhtaikaa, ja ihan pikkasen creepyä jatkaa toistemme eleitä, mut siihen tottu. Ja etenki Asiamiestehtävällä jaetut vaistot on kyl harvinaisen kätsää. Pystyy selvittään urpoille lipaston paikan ihan toisel tasolla.

Ai nii, käytiin siis tosiaan Darwinissa. Siel oli jotain sekopäitä, jotka yritti tappaa meidät, koska me ollaan Asiamiehiä. Joku on taas mokannut.

Nähtiin kans Bast ja Ra. Mä alan olla vähän sitä mieltä, että jonku pitäis oikeesti laittaa nää siniset kilipäät jonneki vahvarakenteiseen pehmustettuun pallomereen, jossa ne ei voi satuttaa itteään eikä muita. XXXX on kans vähän samoilla linjoilla. Sille tuli kunnolla shokkina, kun selvis, että ne onkin XXXXXXXXXXX XXXX lähettämiä tiedustelijoita. Bastin XXXX meinaa jokatapaukses laittaa arestiin 30 000 vuodeksi. Hyvä vaan, se on ihan käsittämätön teinibimbo.

Nyt meen nukkuu. Joogaopiston kivijalka ei oikeesti oo mikään maailman pehmein paikka hengaa kolme päivää, ja meil on vielä aika pitkä ajo eessä ees Brisbaneen.

Paikalla olevat käyttäjät

Paikalla on tällä hetkellä 0 käyttäjää ja 1 vieras.

Syötteet

Julkaise syötteitä