• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • warning: Creating default object from empty value in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/date/date/date.module on line 661.

1982, raportit

5.6.1982

Hei mummi,

Olin taas sellasessa asiamiesjutskassa. Oli ihan jees, estettiin yks sota. Kelailin aluks et viittiiks ees lähtee, koska en mä Kesän Hovin jälkeen olis jaksanu mitään tavisten säätöö, siis ha-LOO, oon kuiteski Miekkojen Prinsessa. Mut ei ne sit ollutkaan mitään taviksii, mun kanssa sitä tehtävää tuli tekeen Hra Gate, se on se semipähee isin kaveri, ja sit Hänen Majesteettinsa jotainjotain Itävalta-Unkarin tai jotain keisari von Üdel. Eli siis ihan kestettävää seuraa, vaik XXXXXXXX onki XXXXX XXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXX. Se Jokke oli tosi rento tyyppi, mikä oli ihan vaihteluu koska ihan rehellisesti Hra Gate on välillä aika synkee maailmanloppuauroineen... Sitä paitsi Üdel oli hyvä tanssimaan ja tosi katseenkestävää iltaseuraa yli kasikymppiseks.

No niin siis eli Brassit tai siis vissiin Seiska oli vallannu kai osii Croatoasta tai jotain ja sit porukkaa oli kai panttivankina. Mitä näitä nyt on, normisettiä.

Hra Gate laskeskeli porukan taktisina aivoina jotain, ja pääty siihen, että Croatoan ydinvoimala pitää suojata ekaksi. Mikä olikin ihan järkevää, koska siellä on voimanlähteenä enkeli, ja niitä voi olla vaikee saada. Ja sit se tosta noin vaan meni ja aktivoi saaren la-piip-sut. Ei ne muakaan pelottais jos mulla olis maailmanloppupanssari...

Enivei, mä istutin vähän Maailmametsää yhelle tielle sinne ydinvoimalan lähelle. Ei se oo ees tunkeutumista, kun ne ite pyys meiltä apua. Ja EPD *taaaas* töhös jotain - yllä-TYS! - ja yks kaks ne Brassit oli lyömässä mulle Rautaa ranteisiin??! Mut Üdel hoiti sen vaan tosi kuulisti, ja sit me mentiin saaren pohjoispuolelle ettii Seiskan velho joka manaili esiin kaikkee nihkeetä. Sit ku olin ampunu sen, Hra Gate jäi pystyttelee Tornia (mikä on kätsää, koska muuten sitä ei olis ollut kun käytiin siellä Äidin kanssa sillon pienenä) ja me lähettiin Joken kans menee takas Cityyn.

Tai siis meidän piti mennä. Mulla meni vähän palkokasvi väärään paikkaan kun ne Seiskan kätyrit oli ruvennu jo tulittamaan kaupungissa jotain tyyppejä. Ei voi niinku yhtään oottaa, et asiat sais hoidettua järkevästi! Nii häiveydyin sit yhteen puuhun ja Peto pisti Metsän niiden niskaan Amazoniassa. Pure liaania, numerokerho! ...vähän ees tilaa fiksummille toimii täällä.

Pääsin pulpahtaan sit toisesta puusta just sopivasti kaupunkiin kun Üdel oli päässy sinne. Siel oli vielä niitä jotain velhon apurielukoita. Mut Peto lainas vähän Üdelille Metsävoimaa, ja se karju niille kuin joku ukkosleijona, ja kaikki vaan lakos. Respektii. Ja sit se vaan niinku komensi niitä Brasseja ja sano niille, että hei ei tollee voi, kattokaa nyt vähän. Ja sit Brassit oli sillai et okei ei sit, ja sit sovittiin kai jostain maksuista.

Ja sit homma olikin pulkassa ja kaikki tyytyväisiä! Paitsi ehkä jossain Rio de Janeirossa, mut hei, kenen syy, oma syy.

Sain palkkioks aika kelpo tontin Vanhan Kaupungin laidalta, ja oon alkanu rakennuttaa siihen Riippuvia Puutarhoita. Se etenee tosi nopeesti, ei varmaan mee kauankaan, että siellä voi jo asuu. Pyydän Pedolta sinne Metsäkasveja, varmaan vähän jotain erikoisempia vielä kuin mitä Eden myy. Siirrän isin kirjaston sinne kans. Tuutte sit kattoo kun se on valmis! Voin samalla näyttää mun hienon uuden heksamiekan ja keijupöksyt! Ne on tosi koleet.

Sano Keksille ja kaikille terkkui!

Gaia

Paikalla olevat käyttäjät

Paikalla on tällä hetkellä 0 käyttäjää ja 1 vieras.

Syötteet

Julkaise syötteitä