• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • warning: Creating default object from empty value in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/date/date/date.module on line 661.

1992, raportit

Käyttäjän thomas kuva

Päiväys: **.**.1992
Kohde: Thomas Murphy

Seurantamateriaalia jostain pienestä *********** kirkosta pohjois-*** ****:ssa.

Rippikopissa:

- Hyvä isä, anna minulle anteeksi, koska olen tehnyt syntiä.

Niin lapseni, kerro syntisi, niin voit saada anteeksiannon.

- Isä, olen syyllistynyt lihanhimoihin ja haureuteen. Olen tuhonnut omaisuutta sekä vahingoittanut toisia ja hautonut ajatuksia toisten tappamisesta.

Lapseni, mitä kerrotko hiukan lihanhimoista?

- Tapasin uudestaan erään ihan naisen, kutsuttakoon häntä nyt nimellä Iris. Vaikka emme ole avioliitossa tai mitään muuta, niin silti syyllistyimme useisiin lihanhimoihin.

Khöröm, Noh, en usko, että se vaarantaa teidän kuolematonta sielua. Selkeästi olette rakastuneita. Puhuitte tämän lisäksi haureudesta.

- Niin, en tiedä mikä meihin tuli. Mutta meitä oli matkassa eräs mies ja nainen. Kutsutaan heitä nyt nimillä Duffy ja Laura. Jokin tuli meihin ja taksimatkan aikana noh... noh aloimme harrastamaan...

KÖHÖRÖM, taidan ymmärtää mitä yrität kertoa lapsoseni, joten ei tarvitse kertoa enemmän. Selkeästi se on iljettävä tapa ja mitäs oikein Iris ajattelisi asiasta?

- En tiedä hyvä isä, en tiedä. Kai sillä on väliä, että en ollut se, joka homman aloitti... eikä me oikein päästy vauhtiin... <mutinaa> ja etenkään miehen kanssa </mutinaa>

Huokaus, niin kai se on. Puhuit omaisuuden tuhoamisesta ja väkivallasta, tahtoisitko hiukan asiasta kertoa lisää?

- Kai se helpottaisi tunnon tuskiani, Osallistuin erääseen mellakkaan, jossa tuli tehtyä ei niin toivottavia asioita, kuten ikkunoiden särkimisiä ja autojen polttamisia. Tässä yhteydessä jouduin käyttämään väkivaltaa, kun jotkut esivallan edustajat tahtoivat käyttää kohtuuttomasti voimaa meitä vastaan.

Se on heidän tehtävänsä lapsoseni, et voi heitä siitä syyttää.

- En syytäkkään hyvä isä, mutta siitä mä syytän, että he ampuivat Duffyn hengiltä. Isä näin, kun hänen aivot lensivät Lauran päälle.

<Lievästä pahoinvoivia äännähdyksiä> Lapsoseni, ymmärrän viestisi ja voin ymmärtää tunteitasi, vaikka ne eivät ole oikea ratkaisu ongelmaan. Oletan, että tässä tilanteessa harkitsit tappoa?

- <mutinaa> Niin kai se oli...  

Lapseni, tahdotko vielä jotenkin keventää syntejänne?

- Ei Isä, minulla ei ole muita syntejä tunnustettavaksi.

Sitten <mutinaa> 50 avé mariaa <mutinaa> <mutinaa>.

Hyvän isän poistuttua alttarin edessä:

- Hyvä Isä, en uskaltanut sinulle kertoa totuutta. En minä niitä virkavallan edustajia harkinnut tappavani, noh okei, korkeintaan sen yhden... mutta enemmänkin sen erään, joka vaikutti olevan itse vanhan vihtahousun oikea käsi.

****: Mitähän ihmettä se oikein tekee?
*****: **** Tilanne raportti?
****: Korinaa...

Seurantamateriaalin loppu.

*****: Tämä on sangen kiusallista... hyviä miehiä ei kasva puissa...

Paikalla olevat käyttäjät

Paikalla on tällä hetkellä 0 käyttäjää ja 0 vierasta.

Syötteet

Julkaise syötteitä