• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • warning: Creating default object from empty value in /home/vuosisat/public_html/sites/all/modules/date/date/date.module on line 661.

1999, raportit

Käyttäjän Lop kuva

[Lady Elize Winthrope Smythe hymyilee ja nostaa taskumattia]

Ah, herra Gibbon! Viskiä? En usko, että tässä maailmassa on ketään, jonka kanssa nauttisin enemmän tässä istumisesta. Alla tuhoutuu kuu, takanamme odottaa jokin hirveä, eksistentiaalinen kauhu valmiina lopettamaan meidän elämämme. Tämä on ihanin uusivuosi jonka olen kokenut! Suunnitelmani eivät menneet aivan nappiin, mutta on tässäkin tiettyä eeppisyyttä! Tiedättekö, herra Gibbon, en voi ilmaista tätä sanoin, haluan, haluan...laulaa!

[puhkeaa laulamaan; sävelenä Vanhoja poikia viiksekkäitä]

Pimeän puolen syrjäinen kohta
Istuu kidassa kuolleen muinaisen
Herra Gibbon ja Elize Smythe
Keskel' kuu-paran romahduksen

Lailla asiamiesten perinteiden
Kuun tuho ja sortuma ihmeellinen
Sienten keskellä Nergalin ruumis
Makaa hiljalleen mädäntyen

[sienikuoro puhkeaa lauluun]

Asiamiehet ja johtokunta!
Tuhoa turhaa ja satunnaista.
Kuunkin repivät taivahalta
Voimat mielivaltaiset!

[/sienikuoro]

Katsokaa, herra Gibbon, miten kauniisti kuun kappaleita sataa maahan! Tiedättekö, herra Gibbon. Oli minulta täysin väärin varastaa Nergalin jumaluus ja kytkeä se Sieneen täällä kuun pimeällä puolella. Nergalin murhanhimo vain korruptoi Sienen. Oli ihanaa, että autoitte tuhoamaan sen. Se olisi ajan myötä korruptoinut koko Sienen.

[sienikuoro puhkeaa laulamaan]

Asiamiehet ja johtokunta!
Tuhoa turhaa ja satunnaista.
Kuunkin re...

[/sienikuro]

SIENET HILJAA!

Niin, herra Gibbon, saisinko vielä vähän viskiä? Pelasin kovin panoksin, tällä kertaa se johti vääriin ratkaisuihin. Herra Gibbon, olen elänyt hyvän elämän. Olen saanut aikaan enemmän kuin monikaan ihminen ihmiskunnan historiassa. Vallannut kuun pimeän puolen! Varastanut Baba Yagan voimat ja mökin! Vallannut keijumaan jäänteet! Tehnyt satojentuhansien ihmisten ihmispyramidin! Sienipommittanut Austinin maan tasalle! Lähettänyt itiöitäni ajan ja paikan tuolle puolen! Tehnyt enemmän zombieita kuin kukaan muu historiassa! Tämä on ollut hyvä elämä, herra Gibbon. 

Mutta tiedättekö! Kunnon pelaaja ei anna tappion lannistaa itseään. Minulla on vielä ässiä hihassa, ja Sieni on ennenkaikkea selviytyjä. Herra Gibbon, minä aion elää! Aion nauttia ja selvitä! Minä elän nyt, ja tämä on paras uusivuosi ikinä. Ja aion elää. Aion vielä elää... Nostakaamme malja, meille!

[sienikuoro puhkeaa laulamaan]

Paikalla olevat käyttäjät

Paikalla on tällä hetkellä 0 käyttäjää ja 0 vierasta.

Syötteet

Julkaise syötteitä